4 jedinice

Došao Ivica doma i veli tati: tata dobio sam danas 4 jedinice..
Tata: pa kako to?? Kako 4?? Iz čega??
Ivica: tjelesnog, matematike, hrvatskog i vjeronauka..

Tata: pa kako to?? Što je bilo??
Ivica: 1. iz hrvatskog..
Veli učiteljica: reci Matija jednu rečenicu..
Matija: Ana voli luku.
Reče opet učiteljica: ajde reci ti Ante jednu rečenicu..
Ante: Ana voli Marka.
tata: pa ta Ana je ku*va..
Ivica: pa da.. to sam i ja rekao pa sam dobio 1…

Tata: Ajde što je bilo dalje..
Ivica: imali smo tjelesni..
i veli učiteljica: ajde podignite jednu nogu…
kasnije: a sad drugu..
tata: pa na kojem ćeš ku*cu onda stajati??
Ivica: pa da.. to sam i ja rekao.. i dobio 1..

tata: što je bilo dalje??
Ivica: imali smo matematiku..
i učiteljica pita: koliko je 2+3..
Marica:5..
učiteljica: a koliko je 3+2…
tata: pa to ti je isti ku*ac..
Ivica: pa da.. to sam i ja rekao.. i opet dobio 1..

tata: a što je bilo dalje??
Imali smo vjeronauk..
Vjeroučitelj: Bog je svuda oko nas..
Ivica: i u podrumu moga susjeda??
vjeroučitelj: da, i u podrumu tvoga susjeda..
Tata: pa jebote.. naš susjed nema podrum..
Ivica: da to sam i ja rekao.. i opet dobio 1..

Nema komentara:

Objavi komentar